دبیرخانه شورای دین پژوهان کشور

www.dinpajoohan.com
دبیرخانه شورای دین پژوهان کشور
معاون پژوهشی حوزه


    انجمن های علمی حوزه از ظرفیت علمی بالایی برخوردارندمعاون پژوهشی حوزه

  انجمن‌های علمی حوزه از ظرفیت علمی بالایی برخوردارند 


  معاون پژوهشی حوزه های علمیه کشور گفت: انجمن های علمی حوزه برای برپایی هر گونه همایش و کنگره از ظرفیتی بالا، و به عنوان بازوان پرتوان علمی می توانند نقش موثری را ایفا کنند. 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید علی عماد شب گذشته در سومین پیش نشست علمی هشتمین همایش ملی دفتر همکاریهای وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه اظهارداشت: با توجه به برپایی همایش دفتر همکاریها در اردیبهشت سال جاری و همچنین فراخوان مقالات علمی  تا 15 فروردین ماه سال 93  نشان از زمان محدود و فرصت کم آن دارد.

وی ادامه داد: با توجه به این زمان باید کلیه امور به برنامه ریزی دقیق تر و طبقه بندی ظرفیت ها و شناسایی محققان و پژوهشگران به منظور ارائه مقالات علمی همچنین رایزنی و تعامل با گروه ها و انجمن های مختلف علمی همچون علوم اجتماعی، تعلیم و تربیت، روانشناسی اهتمام جدی تری داشت.

حجت الاسلام  والمسلمین عماد به تاسیس بانک اطلاعات علمی محققان اشاره کرد و تصریح کرد: باید برای سهولت بیشتر و سرعت عمل بانک اطلاعات علمی محققان و پژوهشگران را مطابق با نیاز خود تاسیس کرد و با توجه به اینکه این اطلاعات در حال حاضر موجود می باشد و نیاز به پالایش دارد به طور یقین وقت چندانی را به خود اختصاص نخواهد داد.

معاون پژوهشی حوزه های علمیه بیان داشت: رایزنی و ایجاد تعامل با کمیسیون عالی محتوای فضای مجازی شورای عالی فضای مجازی کشور نکته دیگری است که باید مورد توجه قرار بگیرد تا بتوان به خوبی تصمیم و برنامه ریزی کرد.

حجت الاسلام  والمسلمین عماد افزود: با تعامل و همکاری با این کمیسیون می توان نقشه راهی مناسب و مطلوب را ترسیم کرد و گام های تاثیرگذاری برداشت و نتایج خوبی را رقم زد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۱
شورای دبیرخانه دین پژوهان کشور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی