دبیرخانه شورای دین پژوهان کشور

www.dinpajoohan.com
دبیرخانه شورای دین پژوهان کشور





برگزاری نشست «فردگرایی در تابع رفاه اجتماعی از منظر مبانی اسلامی و اقتصاددانان لیبرالیسم»

پژروهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری انجمن اقتصاد اسلامی حوزه نشست علمی «فردگرایی در تابع رفاه اجتماعی از منظر مبانی اسلامی و اقتصاددانان لیبرالیسم» را روز جمعه 9 خردادماه برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر اعلان گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، هدف از برگزاری این نشست ترویج فرهنگ دینی در اداره امور اقتصادی جامعه، فراهم آوردن زمینه‌هایی برای ارائه نظریه‌ای بومی و اسلامی در علم اقتصاد و بهره‌مندی از نظرات ناقدین و شرکت‌کنندگان می‌باشد.

سخنران این نشست علمی، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین کرمی استادیار گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است و ناقدان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر علی شیروانی دانشیار گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر محمدجواد توکلی عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی«ره» می باشند.

دبیر نشست یادشده حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیدرضا حسینی استادیار گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است که روز جمعه از ساعت 10 تا 12 در محل انجمن­های علمی حوزه علمیه قم واقع در بلوار جمهوری، کوچه دوم، فرعی اول سمت چپ برگزار می­شود و شرکت کلیه علاقه‌مندان در آن آزاد است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۸
شورای دبیرخانه دین پژوهان کشور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی